Translate

БлОгоглупости, блОголепие, блОготворительность...

суббота, 4 мая 2013 г.

Листівка La môme

Я, як завжди, стрибаю в останній вагон:))

Оскільки блогер я недосвідчений, то про завдання дізнаюся трохи запізно. Так і цього разу - в ЧБ Штампи з любов'ю завдання до 05.05 Скрапофестиваль Кінонатхнення

Не могла пропустити, адже дуже люблю творчість усіх трьох актрис. Дуже б хотіла зробити роботи у трьох кольорах, але звісно вже не встигаю. Тож вирішила сворити листівку на честь Маріон Котійяр, адже не так давно знову переглянула фільм La môme або La vie en rose.(На жаль не знаю, яку назву картина мала в україномовному прокаті)

Мене дуже вразило як Маріон перевтілилися в Едіт Піаф, адже раніше я бачила її у більш легких образах. Тож для мене ця стрічка стала відкриттям цієї актриси з нової сторони, і до того ж вона отримала оскар саме за цю роль:))
Використала малюнок з Маріон Котіяр в образі Едіт, акварельний папір, саморобні спеї, акрил, штампи, ембосінг сріблястою пудрою, гельові ручки, двох кольорів, паперовий скотч Prima.

Хочу і наадалі приймати участь у скрапофестивалі, адже сказати, що я не байдужа до кіно, це майже нічого не сказати:) От тільки намагатимусь завчасно готувати завдання:))

4 комментария:

  1. Оу, яка глибока інтерпретація нашого завдання! Дуже приємно, що воно викликало такі емоції та спогади, аби створити цю чудову листівку. Дякую Вам за неї!
    Будемо раді й надалі бачити ваші творіння у Скрапофестивалі!

    ОтветитьУдалить
  2. І вам велика подяка за відгук та цікаві звдання!!

    ОтветитьУдалить
  3. Очень интересная работа)))) понравилась идея)
    Рада тебя пригласить на розыгрыш моей конфетки)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо большое!:) Обязательно поучаствую!

      Удалить